Страници

Friday, 22 November 2013

Books into Movies?


Здравейте!

След няколко месечна почивка, реших, че е уместно да спомена, че да – все още съм жива и да – все още чета. Фактите са, че по лични причини просто нямам време за фикшън, а книгите, които подхващам са категорично научни трудове, без особена привлекателност за the general public.

Затова пък, съм решила да не оставам много назад и съм си поставила а challenge. 
В последните година-две излязоха екранизации на много книги, класики и бестселъри. Моето предизвикателство е да прочета колкото се може повече книги, филмирани /или такива, на които им предстои тепърва заснемане/ до края на годината. Това, естествено, не означава, че ще прочета или дори искам да прочета всяка от тях (доста са и YA, мога вече да усетя вкуса на разочарование). Някои вече съм ги чела така или иначе. Anyway, here’s the list.


Филмирани книги (2012-2015)

-         Life of Pi (2012)
-         The Perks of Being a Wallflower (2012)
-         Les Miserables (2012)
-         The Great Gatsby (2013)
-         The Hunger Games: Catching Fire (2013)
-         The Book Thief (2013)  [[Седи ми на рафта; скоро ]]
-         The Host (2013)
-         Beautiful Creatures (2013)
-         Percy Jackson: Sea of Monsters (2013)
-         Warm Bodies (2013)
-         World War Z (2013)
-         The Mortal Instruments: City of Bones (2013)
-         The Hobbit (2013) [[време e и аз да седна да я прочета най-сетне]]
-         Ender’s Game (2013)
-         American Gods (2013 TV Show)  [[must finish]]
-         Divergent (2014)
-         The Fault in Our Stars (2014)
-         The Casual Vacancy (2014)
-         The Maze Runner (2014) [[ще се препрочита]]
-         Vampire Academy (2014)
-         The Giver (2014)
-         If I Stay (2014)
-         Gone Girl (2014)
-         Uglies (???) [[господ да ми е на помощ, never again]]
-         Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children (2015)
-         The Chronicles of Narnia: The Silver Chair (???) 
-         Horns (2013)

Желаещите да се включат в предизвикателството са повече от добре дошли! J

So…
Ready. Set.
GO!


No comments:

Post a Comment